25 Okt 2017

BUNGA RATU PARI / MUKMIN


Bunga Ratu Pari /Mukmin

Bunga ini dikenali dengan ratu penawar kerana khasiatnya yang mampu menyembuhkan pelbagai penyakit seperti :-

Gaout
Kencing Manis (Peringkat awal)
Darah Tinggi (Peringkat Awal)
Lenguh2 sendi
Sakit Otot
Menambahkan tenaga dalaman
Kembali dara
Sakit Urat
Sakit Otot
Tenaga Batin
Sakit Kepala
Pitam
Batu Karang
Kebas Kaki Tangan
Melancarkan Pembuangan Air Kecil
Buasir
Dan memecahkan lemak yang berlebihan dengan menjadikan amalan minuman harian dan dicampurkan dengan kepingan lemon atau limau nipis.Boleh jugak dicampurkan dengan sedikit madu.Rasanya seperti air masak tidak pahit.

1 PACK RM10 / 20 KUMTUM

Boleh whatsapp di talian 017-2076411


20 Okt 2017

MINYAK SERUNTUN NUSANTARA

NI TESTIMONI MINYAK SERUNTUN

1 PC RM10 
12 PCS RM100

EXCLUDE POSTAGE

SERBUK MANJAKANI TULEN TANPA CAMPURAN


SERBUK MANJAKANI
20 gram RM10

Serbuk manjakani banyak kegunaan bagi kaum wanita, ini adalah herba yang terbaik bagi mereka yang cintakan herba dan dari segi kos nya amatlah berbaloi dengan khasiatnya yang mengancam.
Cikmoon memang wanitaa pecinta herba.Cikmoon suka explore tentang herrba dan serta khasiatnya.
Herba memang tumbuhan yang diciptakan Allah untuk kegunaan umat manusia dari segi perubatan dan kesihatan.So cikmoon antara pengguna tegar herba dalam merawat kesihatan dalaman serta luaran.
Antara kegunaan serbuk manjakani ini ialah :

MASKER : -
Masukkan satu atau dua sudu masker kedalam mangkuk kecil ditambah madu atau susu atau yogurt dan dijadikan masker muka sekali atau dua kali seminggu.Anda bole rasai kebaikkan serbuk manjakani ini sendiri dari segi menegangkan kulit wajah anda sekaligus menjadikan anda awet muda insyaallah.

MASKER VAGINA:-
Oleskan jari ada disekitar vagina, atau tepi2 lubang vagina tak perlu campur air.Hanya biarkan masker menyerap keputihan, kegatalan, atau bau.Lakukan selepas mandi kerana kulit masih lembab dan mampu menyerap serbuk manjakani. Dan cuci semula apabila mahu menbuang air kecil.

Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup
Permukaannya menjadi halus dan tegang,

MAAJUN : -
Campurkan serbuk manjakani bersama madu jangan terlalu cair sehingga sukar untuk mengentel untuk dijadikan maajun.Campurkan sedikit madu agar boleh gentel bulat bulat dan dijadikan jamu.amalkan 2x sehari pagi sebiji dan malam sebiji.
Anda akan lihat hasilnya dalaman yang sihat dan tegang.

CAMPURAN DI DALAM MINUMAN:-
Campurkan sedikit serbuk kedalam minuman anda dan jadikan amalan.
Insyaallah dalaman anda akan kelihatan sihat berbanding sebelum pengambilannya.

FAEDAH PENGAMBILANNYA

*Dapat membersihkan bakteria dikawasan intim wanita
*Merawat masalah keputihan
*Menyembuhkan luka bersalin
*Pencegah kanser serviks
*Melambatkan proses penuaan sebagai antioksida - awet muda
*Mencegah kencing manis kerana mengandungi asid galik
*Mencegah kanser payudara dan kanser rahim
*Membasmi bakteria atau kuman
*Kalsium dalam buah manjakani mampu menguatkan tulang dan gigi
*Melancarkan pembuangan air besar.

Untuk pertanyaan lanjut atau pembelian boleh  la wasap cikmoon di
www.wasap.my/60172076411


Assalamualaikum...


Sudah sekian lama cikmoon tak hupdate blog ni.Busy dengan kehidupan seharian dan anak2.
Sebarang pertanyaan tentang pembelian gamat keluaran NUSANTARA langkawi boleh saja whatsapp cikmoon.Insyaallah dengan sepantas kilat cikmoon cuba akan balas.

Blog ni lah permulaan pengenalan cikmoon dalam dunia perniagaan secara dalam talian.
Yallah, sesungguhnya rezkiMU ini melalui jalan ini.Cikmoon agak out of date masa tu dalam pengendalian fb, blog dan macam lagi sosial media.Itu cerita 8 tahun lalu, sekarang bermacam2 sosial media yang boleh kita jana pendapatan melaluinya.

so kat sini cikmoon nak bagitau cikmoon ada sosial2 media berikut untuk memudahkan para pembeli berurusan dengan cikmoon antaranya ialah:-

page : Nusantara Produk Gamat Langkawi
Instagram : nusantara_gamat_langkawi
Facebook : NusantaraGamat Langkawi
website : www.nusantaragamatlangkawi.com.my


Haaaaa banyakkan..so moh ler kita sesama explore apa yang ada kat sana.jangan lupa cikmoon ada pakej2 ke langkawi jugak tau.kereta sewa, roomstay, dan homestay mengikut budget anda.
cikmoon buat murah2 je.so mai ler sesama wasap cikmoon na..

www.wasap.my/60172076411

ok, selamat malam asslamualaikum 

5 Sep 2015

8 Apr 2015

MAAJUN CAP BELUT KELUARAN NUSANTARA 0172076411

                                     MAAJUN CAP BELUT KELUARAN NUSANTARA MAJU ENT

                                                 HARGA RM 18/SEKOTAK

*Menguatkan tenaga batin
*Penat
*Lelah
*Sakit Pinggang Dan Lutut
*Membuang Angin
*Lenguh-lenguh badan




12 Feb 2015

PEMBORONG NENAS BATU DENGAN HARGA PALING MURAH (017-2076411)





WHATSAPP SEGERA DENGAN HARGA PALING MURAH
017-2076411


Khasiatnya : 
- Dapat melancarkan perjalanan darah haid
-Mencairkan darah beku
-Mencairkan lemak
-Gout
-Darah tinggi
-Kencing Manis
-Batu Karang
-Inginkan zuriat
-Wanita lepas bersalin membetulkan urat-urat yang telah rosak ketika proses melahirrkan
-Menegangkan urat yang kendur
-Awet Muda
-Menambahkan tenaga,mengurangkan keletihan (sesuai untuk lelaki dan perempuan)
-Buasir
-Untuk mengetatkan vagina
-Menambahkan keyakinan diri dengan mengamalkan minuman ini.




11 Feb 2015

NENAS BATU TESTIMONIAL (017-2076411)

Antara Testimonial Nenas Batu ni,Dari cust yang sama jugak dia pernah cakap dengan saya, Kawan dia umur lebih kurang lingkungan 50 tahun lebiih,dah 20 tahun amalkan minuman ni,Alhamdulillah tenaga macam orang muda.Buat keja drebar lori,perlukan tenaga lebih,nak bawa turun naik barang.
Sayangnya saya terhilangkan screencapture nya.Dan dia adalah cust tetap sya,order dia 20 bungkus sekaligus,mungkin untuk kegunaan sendiri ataupun kawan2 nya..itu x pasti..

Dan Percayalah setiap penyakit ada ubatnya.Cuma kita perlu amalkan apa yang dah dikurniakan oleh Pencipta Alam semesta ini iaitu Allah s.w.t.

Alhamdulillah Amin.

NENAS BATU NUSANTARA (017-2076411)




NENAS BATU - SEBUNGKUS RM10

Khasiat Nenas Batu
1. Mengecutkan rahim selepas bersalin, sekaligus menjadikan ibu-ibu awet muda.
2. Di dalamnya terkandung berbagai-bagai khasiat.
3. Bagi ibu yang baru bersalin, untuk mengecutkan perlu ambil seminggu sekali sahaja.
4. Boleh jadikan ubat untuk jarangkan anak – minum selama tempoh hendak menjarangkan anak.
5. Melawaskan kencing.
6. Membantu melancarkan pembuangan angin.
7. Membantu ibu-ibu yang bakal menopause.
8. Bagi yang mengalami strok, minum dan sapukan pada tempat strok. Insya-Allah sembuh.
9. Berkhasiat untuk digunakan menyembuhkan BUASIR.

10.Menambahkan tenaga.
Cara Penggunaan Nenas Batu
1. Basuh sehingga cuci bersih.
2. Rendam ke dalam jag berisi air panas.

3. Nenas batu yang sudah direndam jangan dibuang, jemur hingga kering di tempat yang ada cahaya matahari, minggu depan rendam lagi.
5. Nenas batu ini boleh digunakan sehingga setahun dan lebih.



Lelaki perempuan boleh minuum dan mengamalkan nya sebagai minuman harian.

Peringatan: Wanita mengandung tidak di benarkan minum.
Segelas kecil sudah cukup untuk sehari (1x sehari) (minum byk2 takut panas!)
 

31 Ogo 2013

GEL GAMAT NUSANTARA MAJU (017-2076411)



GEL GAMAT-PRODUK BARU
RM18 / PC

Khasiatnya
Melecur
Luka gigitan serangga
Ulser mulut
Buasir
Bengkak gusi
Melecet
Bisul

23 Mac 2013

JELI GAMAT PERISA ASLI (017-2076411)




Jeli Gamat Perisa Asli (Campuran Madu) 
1 pc-  RM30  
2 pcs - RM55

Digunakan Untuk : - 

Luka dalaman selepas bersalin
Ulser
Lepas Operation
Gastril
Penat lelah
Luka Dalaman
Jatuh Terhempas
Asma
Darah Tinggi
Kencing Manis
Batu Karang

JELI GAMAT NUSANTARA PERISA OREN (017-2076411)


Jeli Gamat Perisa Oren  RM30 / PC


Digunakan Untuk : - 

Luka dalaman selepas bersalin
Ulser
Lepas Operation
Gastril
Penat lelah
Luka Dalaman
Jatuh Terhempas
Asma
Darah Tinggi
Kencing Manis
Batu Karang


22 Mac 2013

PENCUCI WANITA GAMAT NUSANTARA (017-2076411)



PENCUCI WANITA GAMAT
Produk yg telah berjaya menambat hati penggunanya.Permintaan yg tinggi dari pengguna, menambahkan keyakinan kita bahawa produk ini mampu merawat masalah2 wanita berkerjaya masakini.Di Proses tidak menggunakan bahan kimia dan hanya menggunakan bahan2 tradisional turun temurun yg telah dahulu digunakan oleh nenek moyang kita untuk merawat masalah wanita masa kini.Dengan teknologi yg ada masakini,kita telah berjaya memproses bahan2 seperti limau purut,asam keping,sireh,gamat dan buah manjakani untuk menghilangkan bau kurang enak akibat punca dari perpeluhan,kegatalan,keputihan dan menambahkan keyakinan kita dengan haruman yg menyengarkan limau dan terasa berangin seperti mint..Cubalah hari ini dan perkenalkan kepada kenalan anda disamping menambahkan pendapatan harian anda.


24 Feb 2013

PLEASE LIKE MY PAGE

Salam kawan2...
Please like page saya yea..tq so much


http://www.facebook.com/pages/Gamat-Langkawi/311216028890455?ref=hl


14 Feb 2013

LOSYEN PANAS ,GAMAT,HALIA DAN SERAI WANGI (017-2076411)


LOSYEN SERAI WANGI DAN HALIA - RM18/PC

- Lenguh-lenguh sendi
-Mengurangkan lemak / selulit
-Terseliuh
-Kejang kaki
-Bengkak kena gigitan serangga
-Menghindarkan dari gigitan nyamuk

KAPSUL KACIP FATIMAH (017-2076411)


KAPSUL KACIP FATIMAH - RM15 / 35 BIJI

-Bagi perempuan yg baru lepas bersalin, hendaklah sentiasa menjaga dalaman agar kelihatan segar dan berseri walaupun telah melahirkan beberapa orang anak.Kacip fatimah terkenal dgn khasiatnya merawat dalaman wanita selepas melahirkan atau mempunyai masalah dalaman seperti haid tidak lancar atau masalah keputihan.Pengambilan yang berterusan ,mampu meningkatkan tenaga dalaman wanita dan mampu memberikan wanita itu kenyakinan diri yang tinggi.Janganlah biarkan diri terkulai layu tanpa sebarang supplement atau makanan sampingan.seperti pokok,perlukan baja untuk tumbuh subur menhijau.Begitu jugaa kita manusia setelah seharian tenaga digunakan tanpa makanan tambahan untuk memulihkan tenaga yg berkurangan tadi.

SABUN UNTUK TUMIT KAKI MEREKAH NUSANTARA (017-2076411)


SABUN UNTUK MASALAH TUMIT KAKI MEREKAH
RM12 / PC

Fungsinya ialah : -


LOSYEN PELEMBAB KULIT NUSANTARA (017-2076411)


LOSYEN PELEMBAB KULIT - RM29.90

Kegunaan losyen penting bg memastikan kulit sentiasa lembab,tidak kering,tidak merekah,sentiasa tegang,lembut dan penggunaan losyen yg berterusan juga blh menyebabkan kulit semakin cerah.Waktu terbaik untuk memakai losyeen ialah ketika baru lepas mandi kerana ketika itu kulit masih lembab dan mampu menyerap secara maksimum.Jangan lupa letakkan losyen disisi katil anda kerana waktu tido adalah masa terbaik dalam penjagaan pada tangan dan badan anda.
Terdiri dari 3 variasi : -

- Losyen susu beras
-Losyen Lacocka
-Losyeen epal.

SHAMPOO LIMAU PURUT DAN TELANG NUSANTARA (017-2076411)


SHAMPOO LIMAU PURUT DAN BUNGA TELANG - JASMINE KOSMETIK
RM18.90 / PC

*Masalah kelumumur
*Merawat kulit kepala yg kegatalan
*Masalah keguguran rambut
*Mempercepatkan pertumbuhan rambut /melebatkan rambut
*Lembut dan mudah diurus.

12 Feb 2013

KRIM GAMAT NUSANTARA LANGKAWI (017-2076411)


KRIM GAMAT - RM8 / PC

- RUAM2 LAMPIN
- JERAWAT
-LUKA2 RINGAN
-MELECUR
-KENA MINYAK ATAU AIR PANAS
-CEKAM KUKU
-LUKA KECIL

AIR GAMAT NUSANTARA LANGKAWI (017-2076411)

  

AIR GAMAT LANGKAWI - RM8/PC

     - LUKA2 DALAMAN
     - LUKA LUARAN (DISAPU SHJ)
     - JATUH TERHEMPAS
     - LEPAS OPERATION / PEMBEDAHAN
     - LEPAS BERSALIN
     - JANTUNG BERLUBANG
     - ULSER  
     - GASTRIK
     - PENAT LELAH / ASMA
Jangan lupa,air gamat juga boleh digunakan untuk binatang peliharaan anda andainya 
terluka atau ada masalah dalaman.Saya mempunyai pelanggan tetap yang selalu
 order air gamat ni untuk kucing peliharaan dia.


10 Jan 2013

JASMINE COSMETIC - TUNGKU MUKA (017-2076411)


RM15 / PCS

UNTUK MASALAH JERAWAT YG SERIUS DAN MEMATIKAN RESDUNG2 DIWAJAH
TUAM DAN BIARKAN JERAWAT KECUT.BOLEH DIGUNAKAN BERULANG KALI.

KRIM PEMUTIH KETIAK DAN CELAH PEHA (017-2076411)


KRIM PEMUTIH KETIAK DAN CELAH PEHA - RM25 / PC
Pertama sekali ,oleskan ke ketiak dan celah peha,boleh juga digunakan pada celahan yang gelap dan kusam.Paling kurang gunakan 2 jam atau lebih.Pada pendapat saya disini,baik gunakan sebelum tidur.Jangan digunakan bersama deodorant. Gunakan setiap hari sehingga nampak kesannya.Jangan digunakan pada ibu yg hamil dan menyusu.Saya dah cuba,anda bila lagi..Alhamdulillah..Kesannya mujarab boleh lihat sehingga sebotol penggunaanya.Cubalah dulu,dan lihat hasilnya.

KRIM SUSU KAMBING DAN GAMAT (PANAS)




KRIM SUSU KAMBING DAN GAMAT - RN18 / Sebotol (PANAS)

HARGA DI LABEL HARGA LAMA YER..BEFORE GST...


Digunakan utk bengkak2 badan

Kebas kaki dan tangan

Senggugut
Sakit Perut akibat angin
Membuang lemak berlebihan di perut
utk olahraga yg mengalami kekejangan
Sengal2 sendi dan belakang
Utk ibu2 mengandung yg mengalami bengkak2 kaki dan juga lepas bersalin
Batuk (Sapu di dada)

SABUN DAN PENCUCI MUKA

UNTUK WAJAH YG BERMASALAH

5 Dis 2012

SCRUB GARAM + KUNYIT,DELIMA ,ASAM JAWA.



* KEBAIKAN * RM18

* Melembut da mengekalkan kecantikan semulajadi kulit
*Mencerahkan kulit serta mengembalikan keremajaan kulit tubuh badan.
*Membuang kotoran,toksin dan sel-sel kulit mati.
*Melancarkan darah dan menenangkan fikiran.
*Merawat masalah kulit ,dan jerawat di belakang badan dan memudarkan parut2 baru.


12 Nov 2012

KHASIAT TONGKAT ALI


Khasiat Tongkat Ali - 
STAMINA, KESUBURAN, KESIHATAN SEKSUAL : 
Afrodisiak (Perangsang).
Meningkatkan Libido – menjadi lebih sering.
Kesuburan – memperbanyak jumlah sperma (kualiti dan kuantiti).
Meningkatkan kemungkinan mendapatkan anak
laki-laki

STAMINA DAN SUPLEMEN SETIAP HARI: 

Penambah tenaga alami – peningkat kadar testosteron –
Fungsi metabolik testosteron.
Pembentukan sel sperma, pertumbuhan sifat seks sekunder. Fungsi metabolik lainnya, pembentukan otot.
Meningkatkan massa otot terutama serat otot gerak.
Meningkatkan kekuatan.
Prima, badan terasa segar, bergerak lebih cepat, kuat dan hebat


KHASIAT KACIP FATIMAH



Tiada kemudaratan malah pada yang masih perawan, jika diamalkan sejak awal lagi ia adalah salah satu usaha pada pemuliharaan dalaman tubuh badan baik dan cukup menyihatkan.
Kacip Fatimah mengandungi elemen antioksidan dan phytoestrogen yang
 mana kedua-dua elemen ini mampu memberi manfaat bukan sahaja kepada wanita tetapi juga lelaki.
Antara kebaikan kacip fatimah ini ialah :
♥ ♥ ♥
1.Mencegah pembiakkan sel prakanser
2. Memantapkan tisu yang memerlukan hormon estrogen
3. Mengukuhkan struktur tulang melalui penyerapan jisim tulang
4. Melewatkan proses penuaan.
5. Masalah keputihan
6. Masalah angin kerana ianya anti-flatulence iaitu membantu membuang angin berlebihan di dalam badan.
7. Melancarkan proses kelahiran bayi.
8. Mengembalikan kecergasan selepas bersalin.
9. Membantu dalam pengecutan rahim
10. Melangsingkan badan dengan membantu dalam menegangkan otot-otot.
11. Merangsangkan pengeluaran hormon yang dapat melancarakan perjalanan darah dan kitaran haid wanita sekaligus mengurangkan sakit senggugut ketika haid.
12. Mengurangkan simptom sakit buasir, penyakit sendi dengan membaikpulihkan peredaran darah sekaligus mengurangkan kesakitan di sendi dan otot.
13. Gonorrhea dan cirit birit.
14. Menyeimbangkan hormon dalam badan dan mengatasi masalah depresi selepas bersalin serta menambahkan tenaga dan kecergasan badan..
15. Mengembalikan rambut yang sudah rosak.


9 Okt 2012


Kegunaan : - 

Melancarkan perjalanan darah,sakit pinggang,gaout,sakit lutut,kebas2,lenguh2,darahtinggi, kencing manis,sakit kepala,sakit belakang, melawaskan air besar dan kecil,membuang angin,menguatkan tenaga dan kesihatan umum.

Bahan:
Tongkat Ali, Tunjuk Langit, rancang besi,rancang tembaga,kayu halban, Selayak Hitam, Selayak Putih,Mata Pelanduk,Kancing Baju Merah,Honey Goad Weed, Susuh Ayam
Dan ll


Rm25



Kandugan :450 ml


Cara Minum : 1 Cup Pagi Dan 1 cUP mALAM


Wanita Hamil Di Larang Minum




Testimonial : (31/08/12)Ade sorg omputih tu,dtg beli sbtl 2 last weeks,arini dtg lg,ktanya pyakit goutnya semakin pulih...dh blh jln dh...arini bli lg 5 btl......byk khasiat air rebusan akar kayu ni....Cubalah !!
 

MINYAK GAMAT SEDOZEN RM10 - NUSANTARA GAMAT


MINYAK GAMAT (12 BOTOL) - RM10

*Untuk luka2 kecil
*Kulit melecur terkena api atau air panas
*Bayi kembung perut
*Untuk mengurut

ANTI RESDUNG


Anti Resdung - RM8 / Sebotol


Di rumus khas dari ekstrak kulit kayu manis utk menghilangkan masalh jerawat dan kegatalan akibat gejala resdung dan menghilangkan parut2 jerawat serta luka2 kecil pada wajah dan badan.

UBAT GATAL GAMAT - NUSANTARA GAMAT



UBAT GATAL GAMAT - RM6.50

*Kurap
*Panau
*Gatal2 gigitan serangga


SABUN SUSU BERAS & KOLAGEN- RM8.90

*Menghaluskan kulit wajah
*Mengurangkan bintik2 pada wajah
*Mengecutkan jerawat
*Mencerahkan kulit wajah

RAMUAN : Campuran minyak kelapa dan kelapa sawit,ekstrak gliserin buah buahan ,madu dan vitamin e.
 

SABUN KUNYIT + MADU DAN KOLAGEN


SABUN KUNYIT DAN MADU & KOLAGEN- RM8.90

*Menghaluskan kulit wajah
*Mengurangkan bintik2 pada wajah
*Mengecutkan jerawat
*Mencerahkan kulit wajah

RAMUAN : Campuran minyak kelapa dan kelapa sawit,ekstrak gliserin buah buahan ,madu dan vitamin e.

SABUN GAMAT & PELEMBAB - NUSANTARA GAMAT


SABUN GAMAT - RM3

*Penyakit kulit enzyma
*Gatal2 
*Ruam Lampin 
*Kaki dimakan air
*Kudis 


SABUN GAMAT - RM5

*Penyakit kulit enzyma
*Gatal2 
*Ruam Lampin 
*Kaki dimakan air
*Kudis


BREAST HERBAL SOAP - RM10.90 / SEKETUL

*Terbukti berkesan utk menaikan dan menegangkan payudara.
*Menghilangkan pecah2 atau selulit 

SABUN MEMBAKAR LEMAK - NUSANTARA GAMAT


SABUN KURUS - RM10.90

*Membakar lemak 
*Mengurangkan benjolan2 akibat lemak yg berlebihan
               
 MINYAK RAMBUT HERBANIKA - RM5 / SEBOTOL


*Melembabkan rambut
*Menghilangkan kelemumur
*Mengurangkan keguguran rambut
*Mempercepatkan pertumbuhan rambut*Melebatkan rambut serta menghitamkan                                  

KAPSUL TONGKAT ALI - NUSANTARA GAMAT

                                                 
                                                   KAPSUL TONGKAT ALI - RM10 (40 BIJI).

                                                  *Menambah tenaga dalaman lelaki
                                                  *Mengurangkan sakit urat
                                                  *Sakit2 pinggang
 

KACIP FATIMAH - NUSANTARA GAMAT


                                              KACIP FATIMAH - KHAS UNTUK WANITA -RM15 (40 Biji)

                                              *Menegangkan urat2 dalaman selepas bersalin
                                              *Mengetatkan faraj dan otot2 yang longgar
                                              * Mengurangkan keputihan
                                              *Mengeluarkan lendir2 yg bertakung didalam faraj
                                              *Menambahkan tenaga dalaman wanita
                                              *Mencairkan darah2 beku yg sekian lama berketul di dalam badan
                                               (WANITA YG SUKAR DATANG HAID)


                                                  


                                                   
              

4 Okt 2012

VIEW FACEBOOK FOR MORE INFORMATION


















(NusantaraGamat Langkawi)


Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang setiap produk gamat silalah layari fb kami seperti diatas.Makasih...

Nusantara Gamat Langkawi: JELI GAMAT PERISA OREN

Nusantara Gamat Langkawi: JELI GAMAT PERISA OREN

Nusantara Gamat Langkawi: AIR GAMAT HERBANIKARM 5 (60ML)Digunakan untuk sec...

Nusantara Gamat Langkawi: AIR GAMAT HERBANIKARM 5 (60ML)
Digunakan untuk sec...
: AIR GAMAT HERBANIKA RM 5 (60ML) Digunakan untuk secara tradisional merawat luka dalam badan seperti selepas bersalin,gastrik,lepas ...

JASMINE VILLA HOMESTAY

Jika anda sedang merancang percutian ke Pulau Langkawi dan sedang mencari bilik penginapan pilihlah  Jasmine Villa Tropical Garden.Disini villa bercirikan rumah bali yg selesa utk didiami semasa percutian anda dan villa ini menawarkan harga yg berpatutan dengan kadar rm300 /pernite.Mempunyai 3 bilik tidur dan 2 bilik air dan di lengkapi dengan peti ais dan microwave utk keselesaan pengunjung.


JASMINE VILLA - YOUR DESTINATION HOLIDAYS - CALL ME FOR RESERVATION
017-2076411 (MONA)

ASMINE VILLA LANGKAWI - Hotel Description* Jasmine Villa offers a Langkawi home-stay concept. Its' 7 units villa is located in the paddy field and just 7 minute from Langkawi International Airport.There's a convenience store for guest's daily needs and 24-hour Security Guard. Each villa features private balcony, living room area, dining area, kitchen pantry, 3 bedrooms each with attached bathroom
s & parking area. The villa is located right in the middle of Langkawi Island, takes only 20 minutes driving to go to major tourist & attraction spots, such as Kuah Town, Cenang Beach, Telaga Harbour, Gunung Raya, and many others.* VILLA features 3 bedrooms, each with attached bathrooms, spacious living room with flat TV & Astro Chanel, dining area with kitchen pantry, private balcony by the villa entrance & at the back area, parking right in front of the villa. FREE WIFI.














APE KATA PENGGUNA : - From MrmrsAzli - From Selangor


1) We stayed at this villa for 3 days 2 nights, as part of our school break project. It was a 7 minutes trip from the Langkawi International Airport and definitely a perfect choice for 7 of us; a beautiful house with 3 rooms which are well equipped with air-cond, bathroom, mini toiletries set, fresh clean towels, etc. Coffee making facilities were provided at the kitchen. This villa is perfectly clean and it got a really nice back deck. Housekeeping service was provided. Talking about the outside view, it was absolutely breathtaking. The lush green paddy field, mountainous landscape & pretty strong afternoon wind, it’s 
just superb. Worth every penny. We'll surely return!

2) Excellent service. Clean, perfect view, organized, everything was wonderful.Highly recommended to those who have big family and looking for affordable and comfortable accommodation.Thank you again jasmine villa for your warm welcome.Surely i'll come here again.
  • Stayed January 2012, travelled with family - From Nor A. KL